Little Eldorado
S12, E14: Parker gambles 100 ounces to prospect Little Eldorado Creek in Alaska. Fred confronts a crew member with a secret. Rick launches a risky mission to rescue Monster Red. Tony’s crew sink the new D11 chasing gold rich white channel pay.