LITTLE TABLE
시즌 1, 에피소드 5: Diego Pablo Simeone greets his older children at home. They recall the hardest moments of their childhood and talk about their most intimate feelings with their father. We witness Simeone’s last days as a player and his difficult transition from player to coach. In the present, there are four games left to decide the 2020-21 LaLiga champion, and Atlético cannot fail; the tension is sky-high.