Little Yellow House
S7, E7: A murder investigation becomes personal for Lisbon when she learns that her underachieving younger brother, Jimmy, is being sought as a key witness. Rob Belushi and Derek Phillips guest star as Lisbon's brothers, Jimmy and Stan.