Live From Damascus
S3, E15: Lockhart & Gardner leads a class action suit against a software company that allowed the Syrian government to "disappear" American citizens. Also, Will faces a hard decision in the wake of the Grand Jury proceedings. Guest Stars include Jonathan Groff, Rita Wilson, Parker Posey and Amy Sedaris.