Live or Let Die
Сезон 2, серия 18: Mac, Sheldon, Danny and Det. Flack's only witness is an unconscious helicopter pilot, but their initial clues lead the CSIs to suspect that the helicopter hijacking may have been an inside job. Meanwhile, the rape and murder of a restaurant hostess found in an alley shocks Stella and Lindsay when they discover that she anonymously engaged in phone sex with her patrons, leaving a suspect list a mile long. (TV-14)