LIVING ONE GAME AT A TIME
S1, E6: Everything will be decided on the last matchday of LaLiga 2020-21. It is time to look back on all those years as the coach of Atlético Madrid, including the finals with dreamed victories, painful defeats and unforgettable matches against big rivals like Pep Guardiola or José Mourinho. His family accompanies him to the game where he may become the coach with most titles in the history of the club.