Lo mejor de episodios anteriores
Сезон 1, серия 6: Rodrigo confesses to Alejandra that he is interested in her. Andres refuses to accept that Alejandra does not love him. Rodrigo tries to spend the night with Isabel. Gerardo tells Rafael that his business has left him in ruins.