I'm a Monster Loch Ness
S1, E1: Deep in the waters of Loch Ness lies Nessie, otherwise known as the Loch Ness monster. Famous in books and films, we get a rare sighting of this monster who tells us about her life in the mysterious depths of the loch, and also what she really looks like.