Loco Motives
시즌 7, 에피소드 10: When the CSIs process clues after a murder at a poultry manufacturing plant, the evidence leads them to the home of a man who collects miniature trains and other miniature paraphernalia. Grissom and his team rush to link him to the other miniature killings, but a twist in the case could prevent them from gathering enough evidence to catch the killer. (TV-PG)