Lohan Rules
S1, E4: As the summer crowd heats up, Lindsay brings in new host, Alex, who comes with a strong work ethic to raise the bar for the other VIP hosts, as well as a complicated history with Mike. Meanwhile, Brent makes the grand gesture to win Sara back.