Сезон 2, серия 5: On episode five of LOL, the competitors still in the game have many tricks up their sleeve to bring down their opponents. Fabio continues to fight against Neapolitan stereotypes in his own way, Luca and Paolo take us to a tourist resort, and Herbert the Scientist shows us his zany inventions. With the “delirium” button, imitations, and sketches, red cards are bound to fly!