Lolo and Lola
S2, E2: Thony’s in-laws (Fiona’s loving-yet-overbearing father and reserved-yet-strong mother) come to Las Vegas. Meanwhile, Thony must help Arman by meeting with Robert Kamdar, Nadia’s gregarious and charming ex-lover.