Сезон 6, серия 2: Leslie (Amy Poehler) wins an award from an international Women in Government organization, and travels to London with Ben (Adam Scott), Andy (Chris Pratt), April (Aubrey Plaza) and Ron (Nick Offerman) to accept it. Tom (Aziz Ansari) hunts down the mysterious businessman who is trying to put Rent-a-Swag out of business, while Ann (Rashida Jones) and Chris (Rob Lowe) settle into the next phase of their relationship.