Long Live Pilar!
S1, E6: Guillermo's mother has passed away and Pilar attends the funeral in hopes of convincing Guillermo not to quit his job and to come back to the palace with her. But, in the hours before the service, the princess will come to an unexpected realization. She will discover that, for some, the monarchy still means something worthy of upholding.