Long Lost Lawrence
S1, E7: When Margaret is disappointed that no one but Todd can attend her family Thanksgiving dinner, Todd tries to convince his brother, Lawrence, to come home. Margaret's family helps her crack a case involving an injured bank teller and robbery.