Long Necks and Short Fuses
S1, E6: Robbie and Stephen visit Brazos State Park and take a local ranger on a snake capture. Then they assist a multi-man operation for an injured baby giraffe. Romance is in the air for Galapagos Turtles but a giant female is stuck in the mud and needs help.