Look, Don't Touch
S1, E5: When Angelina, a waitress at Nemo's, catches Ray's eye, he has a lot of explaining to do to his wife, Debra - especially when Ray accidentally leaves his wallet at Nemo's, and Angelina calls him at home to let him know she found it. But, because he feels guilty about his innocent attraction, Ray denies ever knowing her.