Looking After Our Own
Сезон 1, серия 2: The team uncovers connections between racist ring-leaders, politicians and mass killings of immigrants. The gang has sophisticated equipment to protect itself from electronic infiltration. Tom is forced undercover, and recent recruit Helen pretends to be his wife.