Looking at the Swar : Featuring Ustad Mohi Baha'uddin Dagar
Сезон 1, серия 2: In the bustling suburb of Navi Mumbai, Maharashtra, A R Rahman encounters the ancient, classical musical instrument, Rudra Veena. The haunting tones of the Rudra Veena form the background for this episode, as we learn what it takes to preserve a centuries old heritage. The episode features Ustad Mohi Baha’uddin Dagar, who practices this instrument in the Dhrupad tradition.