Looking for Now
S1, E1: Series Premiere. After a park-cruising experiment is derailed by a phone call, 29-year-old video-game designer Patrick meets up with his best friends, roommate Agustín (31) and Dom (39), to discuss the impending wedding of Patrick's ex. Next morning, Agustin agrees to move in with his boyfriend Frank in Oakland, though he wonders if domesticating is the right move. Dom, who's been a waiter at the same restaurant for years, tells his roommate Doris he's thinking of reconnecting with old flame Ethan, who he learned through Facebook has a successful real-estate career. Later, Patrick meets up with OkCupid date Benjamin; after the date goes south, Patrick is chatted up on Muni by a cute barber named Richie, who also works the door at a Latin drag club in the Mission.