Loophole
Сезон 8, серия 13: When an anonymous envelope appears at the precinct, the detectives pick up the trail of a child pornographer. A photograph in the envelope leads Dets. Fin (Ice-T) and Munch (Richard Belzer) to the apartment building that houses the crime scene. The investigation reveals the building supervisor has spent a lot of time with the boy in the picture, and he falls under suspicion. The case takes a physical toll on Det. Olivia Benson (Mariska Hargitay), the victim (guest star Marquis Rodriguez), and the boy's mother (guest star Karen Olivio) when they all appear to have similar medical issues. Their symptoms all appear to point to the same origin which unearth a corporate conspiracy and cover-up. Former wrestling champion Bill Goldberg guest stars as Cupid, a roughneck who tears SVU headquarters apart. Christopher Meloni, Dann Florek, Diane Neal, B.D. Wong, and Tamara Tunie also star.