Loophole
S4, E6: Henry disagrees with the President and Elizabeth when they refuse to negotiate with terrorists for the release of an American CIA agent who was captured by the Taliban in Afghanistan. Also, Elizabeth tries to be supportive of Stevie who is going through a difficult time.