LooPQR
S2, E4: Marco is the only one that seems to think that happy Hidomi is attractive. While he's aware that Ide is in love with her, he works part time to buy her a charm. Meanwhile, Jinyu and Raharu scheme to go up to the plant in her Bel Aire.