Loose Cannons
S13, E16: Doctor Cyril Taft (Jon Cryer) experiences the rush of an NCIS case after he is assigned surgical duty to Gibb's suspect and finds key evidence. Also, Dinozzo pays Jeanne Benoit (Scottie Thompson) a visit as he chases a lead involving doctors in Sudan. Laura San Giacomo Guest Stars as Dr. Grace Confalone.