Loose Ends
S1, E9: When investigators get closer to discovering the conspiracy to kill the President, Duncan is ordered to get rid of an insider by someone very connected to the plot. Meanwhile, Duncan takes the next step in his master plan and gives Ellen the poison she is to use to kill the President.