Lopez vs Lopez Lopez vs. Ghosts
S1, E7: When the Lopez home is disturbed by an evil spirit, the family enlists a curandero (Cheech Marin) who tells them the house isn't haunted, it's George! The ghost of his grandmother (Rita Moreno) is hell-bent on righting a past wrong and will keep throwing chanclas at his big head until he does it.