Lord Baltimore
S2, E1: Red (James Spader) faces an important person from his past and continues to battle Berlin (Peter Stormare) while tangling with a new threat. Liz (Megan Boone) does her best to deal with her last showdown with Tom. Guest starring Mary-Louise Parker and Krysten Ritter.