Lord of the Sand Flies
S1, E1: Nine veterans are marooned on a bug-infested island with no tools or maps. They must scavenge wreckage to help them survive. Insect bites ravage all camps, and a large predator stalks one team. Bulent secures fire and chases a protein score.