Los caprichos de Alejandra
T1, E1: Alejandra makes it very clear to Rodrigo that she will not be able to marry her cousin Isabel. Alejandra does not pass the riding tests, but Isabel does. Alejandra tells Isabel that Rodrigo is only after her money.