S1, E1: The Leafs get off to great start, but head coach Sheldon Keefe wants the team to keep their focus on building Stanley Cup habits; to instill playoff-style values in the team's play from the get-go. Thornton breaks a rib. Matthews and Keefe have different thoughts about the team's strategy in Edmonton. A visit with Ema & Brian Matthews in Arizona.