Сезон 2, серия 7: Jimmy, Virginia, Burt, Sabrina, Maw Maw and Hope borrow a house to impress Burt’s wealthy parents (guest stars Lee Majors and Shirley Jones) who have decided at the last minute to celebrate Thanksgiving with the family. Things get interesting when the real homeowners return early, and Burt’s folks get a taste of what life is really like for Burt and Virginia.