S1, E4: Now examine the plague's first sustained appearance in Europe, at the Crimean trading port of Caffa. Learn about the Mongol siege of the city that preceded the outbreak, and how the plague moved west with escaping sailors. Follow the spread of the plague to Constantinople, to Italy, and into France and England.