Losing the Battle before It Is Ever Fought
S1, E3: Lemon and Yanami join the literature club. Pressured by the student council to demonstrate their club activities, Tamaki and Koto decide that everyone should write and submit web novels. The members head to the beach together for a weekend training camp.