Сезон 2, серия 15: Rory panics when she realizes that she has lost the bracelet that Dean made for her. When the suspicious Lorelai witnesses Jess in Rory's room, she accuses him of stealing. Meanwhile, exasperated with sharing his cramped apartment over the diner with Jess, Luke impulsively buys the entire building in order to expand.