Lost and Found
S1, E6: When Alison brings Mona into her investigation of Taylor, Mona makes a surprising discovery. While preparing for the campus fashion show, Ava comes into contact with Zach, a fellow student with an unexpected connection to her past. And the Perfectionists struggle to recover from recent events.