Lost At Sea
S10, E4: When a helicopter crew is adrift at sea and later discovered onshore, the NCIS team must determine the cause of the crash and locate the missing pilot. Meanwhile, Tony and McGee channel their inner "Maverick" and "Iceman," a la "Top Gun," and Ziva challenges them to a dare. Diane Neal reprises her role as CGIS Agent Abigail Borin.