Lost at Sea
S1, E4: Extreme Rescues tells dramatic real-life stories from across the globe using footage captured by the rescuers themselves. In this episode tourists struggle to stay afloat and find loved ones after a capsize in rough seas. Friends search for an expectant father who lost control of his BMX and plunged off a cliff, and an injured caver is trapped so far underground the only way out involves dynamite.