Lost Child and Black Rabbit
S1, E3: Oz is dropped into the Abyss by a mysterious band of intruders during his coming-of-age ceremony. Still confused about what happened, bizarre-looking dolls begin to attack him. He is quickly captured by one of the giant dolls and certain death seems inevitable!