Lost Gospels and Fragments
Сезон 1, серия 6: Not all apocryphal works have survived, and many of the ones we have today exist only as fragments. Survey several important fragments and lost gospels - how we discovered them and what they say - to gain a fascinating glimpse of early Christian beliefs and controversies that we would not know about otherwise.