Lost in Transition
시즌 1, 에피소드 2: Sharon comes to terms with Macy's gender transition, but counseling exposes deep fissures in their marriage. Robyn plans Andrew a surprise birthday party, but he doesn't want to go. Kassidy visits Chloe to lift her spirits and help with her depression.