Lost Math Art Glam
S4, E7: Greg scrambles to find Lark when he loses her at the hospital while visiting Jen and the new baby. Also, Heather offers to help Sophia with her math homework but can’t figure out the new teaching method; Matt enrolls his adopted son, Lucas (Vivaan Bisoi), in a father/son art class; and Colleen organizes a family photo shoot and glams Joan up for the occasion.