Lost Whales
S1, E6: There’s been a disaster on the Australian coast of the Pacific Ocean: a whale got itself tangled in a construction net which was dumped into the ocean. The whale is now beached, and signalling to the rest of it’s pod to rescue it, but if the other whales try to help the beached whale out, they’ll become ensnared in the garbage as well!