Lots of Latin
S34, E12: Guy Fieri is loading up on all kinds of Latin on this trip. In Logan, Utah, a Salvadoran spot is puttin' out pupusas, and a funky food truck in Denver is dishing out prime-time Puerto Rican specialties.