Lottery
S3, E19: As lottery mania sweeps the store, Dina (Lauren Ash) incentivizes the employees to sell as many tickets as possible. Meanwhile, Jonah (Ben Feldman) helps Amy (America Ferrera) track down the new district manager to lobby for a raise.