Louis T. Steinhil
S7, E1: After being abducted by Katarina Rostova, Raymond "Red" Reddington finds himself alone in hostile territory unsure of who, if anyone, he can trust. With few leads to go on, Liz and the Task Force venture into unknown danger as they race to find him.