Lousy Labyrinth
S1, E6: Jacques cheats to get the better of Okuni in an exercise, with an unfortunate result - Kubo gets lost inside a labyrinth! He was there to prepare the ground for a practical exam scheduled for the Academic Inspector, a grim character with a daunting reputation. While Eizan, Jimmy and Okuni set off in search of Kubo, the rest of the class tries to convince the Inspector and the Principal that Kubo is busy teaching them...