Love & Rockets
시즌 1, 에피소드 4: 'Chinese Cockblock' (correspondent: Thomas Morton) - What happens when 50 million men can't get laid? China's one child policy, coupled with a longstanding cultural predilection for male babies, has created a market where marrying-age men outnumber women by the millions. The fabric of this social engineering has thrown old-fashioned courtship out the window and created a lucrative business catered to matchmaking. VICE travels across China to meet with bachelors searching for love, and talk to a professional matchmaker who explains the scope of the issue and tries to find a girlfriend for correspondent Thomas Morton.'European Meltdown' (correspondent: Shane Smith) - With their economy in the toilet and no jobs to be had, Europe's youth are taking to the streets to demand radical changes. There has been a rise in extremism on both ends of the spectrum, as people respond to economic precarity and political impotency. VICE heads to Greece and Spain, two of the countries hardest hit by the financial crisis, to see how the youth are responding.