Love and Hate in Alaska
S1, E5: In Kotzebue, Sgt. Norman Hughes and Officer Robert Odom grapple with the distrust of the police as they try to keep the community safe. In Fairbanks, Sgt. Nathan Werner and Officer Gerrit Butler bring a personal touch in dealing with alcohol and drug-fueled crimes.