Love at First Bite
S2, E23: In this episode, Angela Kinsey, Kel Mitchell, and Tim Chantarangsu, join Tiffani Thiessen to share a meal in LOVE AT FIRST BITE, become gluttons for gluten in YEAST MODE, and get lost in the sauce during BIG DIPPERS.