Love Eternal
S20, E22: When a television crew from a style show goes in search of a fashion victim, Marielle Di Napoli (guest star Anna Gunn), they find a murder victim instead. As Detectives Cyrus Lupo (Jeremy Sisto) and Kevin Bernard (Anthony Anderson) investigate this unusual crime, they begin to suspect the victim’s wife, who has a violent and peculiar past. The case is further complicated when detectives discover the truth behind the victim’s financial situation. Also Starring: S. Epatha Merkerson (Lt. Anita Van Buren), Linus Roache (Executive A.D.A. Michael Cutter), Alana De La Garza (A.D.A. Connie Rubirosa) Sam Waterston (Executive A.D.A. Jack McCoy).